Szept. 27-... – Hétfő-...

 

Kedves olvasóim!

 

Fogadjátok őszinte bocsánatkérésem, amiért ilyen sokáig nem jelentkeztem. Ami a címben áll, mind igaz! Kiborult a bili! Azaz, a ceruzás pohár. És, bár nem jutott még szóhoz – papírhoz – minden szín, a lapok rendre belelnek a nap végére. Sok minden történt az elmúlt... mennyi idő alatt is? Lassan két hónapja hallgatok, miközben az élet zajosan telik körülöttem – egy hónapja, október közepe felé, átköltöztem egy helyes kis albérletbe, újra nekiültem az olasznak, mert kitaláltam, hog kisegítem az olaszos kollégákat, akiknek igen sok a dolga, voltak már vendégeim, jártam Krakkóban várost látni.

Félek, hogy igazam van; hogy minél inkább kiteljesedik az itteni életem, annál kisebb igényem van arra, hogy a hátrahagyott élettel tartsam a kapcsolatot. Ez persze nem azt jelenti, hogy nem érdekel, mi történik otthon, az otthoniakkal, de mégis, amellett, hogy szívesen írogatok badarságokat csetlés-botlásaimról, a blogolás, úgy tűnik, egyúttal arra is szolgált, hogy a kezdeti magányom enyhítse. Mivel mostanra már van sok barátom – bár, még nem nagyon alakult még ki olyan kapcsolat, ami a munkahelyen kívül is virágozna -, van egy saját otthonom, ahol azt teszek, amit és amikor akarok, a napjaim eltelnek anélkül, hogy unatkoznék. Ez két, egymással szorosan összefüggő dologgal jár: sok minden érdekesség történik, cserébe viszont nincs időm (és néha kedvem, energiám) leírni őket.

Közben pedig tudom, hogy örülök, amikor írok, hogy vannak, akik úgy gondolják, talán komolyabban is foglalkozhatnék vele, hogy élvezem, ha megnevettethetek benneteket és sajnálom, hogy sokszor nincs hozzá lelkesedésem. Mivel egyre inkább nehezedik lelkületemre a felgyülemlő, le nem írt események sokasága, most, hogy van egy kis időm – és már egy ideje érlelődik valami megszólításféle a fejemben – végre összeszedtem az erőt, hogy elindítsak egy újabb ’hó-blogolyót’ annak reményében, hogy, még ha lankásabb is az előttem álló domboldal, hosszabban fog gurulni.

 

Barátias idvezlettel,

 

Zoli

A bejegyzés trackback címe:

https://pbkb.blog.hu/api/trackback/id/tr1002457353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

trepljov 2010.11.21. 19:05:15

Ha lankásabb, mitől gurulna hosszabban az a "hógolyó"? A súlyától biztosan nem...
Megmondtam én, senkiháziak kezében van a blogszakma...
süti beállítások módosítása